Listopad 2017

Jídelníček?

24. listopadu 2017 v 8:50 | Aleš
Tak jsme u dalšího článku a dneska se podíváme, jak vypadá můj den. Jakou mám snídaní, svačinu a zbytek jídla. Podle potravin vám hned dojde, že nejde o nic těžkého pro žaludek. Nechci vám tady popisovat mé dny, nebo jak ať to děláte jako já. To vůbec. Spíše chci ať vidíte jak by mohl takový den vypadat.
Snídaně: 3-5 vajíček
Svačina: Banán, jablko, proste jakékoliv ovoce. Volím banán, protože je sytý
Oběd: 250-300 kg masa např. kuřecí, cca 80-100g rýže (1 sáček)
Svačina: zelenina
Večeře: odtučněný tvaroh nebo bílí jogurt.
Někdy mam zase hlad večer, takže si dam zase jenom zeleninu.
Je to úplně na každém z vás jak to budete dělat. Nechci vám tady psát nějaké jídelníčky. Chci ať sami pochopíte jak to funguje a ať si řeknete co sníme a co ne. V dalším článku se koukneme na nějaké nutriční hodnoty v jídle. Podle toho byste měli rozeznat kalorické a co ne .

Za 14 dní zhubneme 30kg?

20. listopadu 2017 v 14:20 | Aleš
Zdravím vás lidi. Dostali jsem se k zajímavému tématu. Spousta lidí dnes a denně naráží na internetu a všude možně o zázračných metodách hubnutí. Jsou v tom např. nějaké kávy a prostě další tyto věci. Nebudu vás tady přesvědčovat a něco vám nutit. Jen vám chci říct můj osobní názor. Tady na toto téma píšu, protože s nim mám své zkušenosti. Moje mamka si také objednala jeden kouzelný přípravek. Rozhodně nestál pár korun. Držela se podle návodu, který tomu byl určen. Samozdřejmě, že to nemělo vůbec žádný efekt. Akorát ten, že člověk mohl byt naštvaný sám na sebe co to koupil za blbost. Jsou tady lidi, kteří vám řeknou, že jim to pomohlo. Když jsem se pak ptal těchto lidí jak jim to pomohlo a jak docílili výsledku. Začali mi o tom vyprávět a já už věděl, která bije. Byly to lidi, kteří měli sepsanou např. stravu s nějakým odborníkem, nebo lidi, kteří k tomu začali nějak sportovat. Prostě nespoléhali na nějaké kouzelné přípravky, ale začali něco dělat sami. Hubnutí není o nějaké kávě nebo práškům. Hubnutí začíná u stravy!

Není to sprint, ale maraton

20. listopadu 2017 v 14:02 | Aleš
Hubnutí není 14 denní záležitost, ale životní styl. Lidé zkouší spoustu zajímavých metod. Některé jsou lepší, některé ne. Nebudeme tady teďka řešit jaké diety nebo metody jsou. Musíme si uvědomit jedno a to, že když se rozhodneme zhubnout nebo žít jinak, znamená to, že musíme změnit své špatné návyky. Přejídání, hodně sladkostí, moc si sladit kávu atd.. Když všechno toto odbouráme uděláme důležitý krok na naší cestě. Ano po dodržení všech pravidel a správného životního stylu opravdu budeme hubnout a cítit se lépe. Důležitý krok, ale začíná i po naší dietě, která dopadla dobře. Shodili jsme kila a cítíme se suprově. To, co ale potom lidi dělají, je jejich kámen úrazů. Začnou dělat ty chyby co dělali předtím. Kila co šli tak pracně dolu, zase půjdou nahoru a budete tam kde jste byly. Takže má rada zní aby, jste pokračovali to v čem jste začali. Naučte se, vše co je potřeba a potom, už pokračujte sami.

Co potřebuji vědět k tomu abych zhubl?

17. listopadu 2017 v 15:15 | Aleš
První věc, na kterou se podíváme bude úplný zaklad všeho. Nebudu vám tady tlouct do hlavy názvy, které stejně za chvilku zapomenete. Takže se budeme bavit spíše lajcky tak aby věděl každý o co jde. Určitě se setkáme často se zeleninou, ovocem, masem, rybami, ale třeba i oříšky. Na spoustě webových stránek se můžete dočíst, jak zhubnout a různé rady, ale velmi často to je pro lidi, co už něco ví. Veškeré věci, co se vám budu snažit předat jsou ty, které jsem sám aplikoval na sobě. Neměl jsem žádného trenéra ani výživového poradce, a přesto se mi podařilo během půl roku zhubnout 30 kg a změnit úplně pohled na tuto věc.

Základem všeho jsou sachridy (cukry), tuky, bílkoviny. Tyto tří názvy budeme zatím potřebovat. Jestli přibíráme nebo hubneme je právě dopad hodnot, které sníme dany den. Hraje v tom roly sice více faktorů, ale k tomu se dostaneme postupně. Vlastně kdybych vám to popsal úplně jednoduše vypadalo by to nějak takto. Hodně sachridu (cukru) = kila nahoru. Sacharidy obsahuji veškeré jídlo co můžeme koupit. Naším úkolem bude ukázat jaké jídlo a suroviny jist a mít klidnou hlavu, že nebudeme přibírat. Druhou hodnotou jsou bílkoviny. Můžeme tomu říkat taková výživa pro svaly. Takže ano. To znamená, že budeme muset nějak snížit procenta sacharidu co sníme a zvýšit bílkovinu. Možná si říkáte, že to zní až moc jednoduše. Já vám můžu říct ano, zase tak složíte to opravdu není. V dalším článku se podíváme na tak zvaně kouzelné přípravky na hubnutí. Určitě vám nebudu nic rozmlouvat, jen vám na to řeknu osobní názor. Věřím, že zanedlouho budeme sdílet stejný názor. Zatím děkuji za přečtení článku a klidně pište své názory do komentářů.

Uvod

16. listopadu 2017 v 19:07 | Aleš
Na začátek se podíváme na to, s čím se setkáte. Dietní recepty tak jak je vůbec neznáte. Už teď vím, že si většina z vás říká dietní? No to jsem zvědavý, ale budete překvapeni. druhou částí se koukneme na to jaké aktivity nám pomůžou shodit nějaké ty kila a jak rozlišovat nutriční hodnoty. Nakonec zveřejníme nějaké příběhy lidi, kteří úspěšně pokračují na své cestě za zdravým životem.